Ilustračné foto: pexels.com

Každý deň pribudne na podnikateľský trh nový výrobca/predajca, ktorý očakáva v pomerne krátkej dobe úspechy. Bohužiaľ, niektorí podnikatelia si akosi neuvedomujú, že najskôr sa musia dostať do povedomia zákazníkov a až potom môžu žať úspechy. Neraz sa stalo, že toto podnikatelia nepreglgli a skôr, ako svoje podnikanie rozbehli, skrachovali, čo je v mnohých prípadoch naozaj veľká škoda.

Ak sa túžite stať obľúbeným predajcom, odporúčame vám držať sa nasledujúcich rád. Uvidíte, že po čase sa vám navýši zisk a čo je hlavné, dobré meno vašej firmy sa rozšíri nezávisle od toho, či budete vo firme používať repasované notebooky, alebo nie.

Zviditeľnite sa na najznámejšej sociálnej sieti

Asi tušíte o čom je reč. Práve sociálna sieť Facebook sa v posledných rokoch stala obľúbenejšia ako ktorákoľvek vynikajúca reštaurácia. Chceme tým povedať, že ľudia čoraz viac času trávia vo virtuálnom čase, čo samozrejme ako podnikateľ môžete využiť tým, že si nastavíte reklamu na Facebooku. Nemusíte to robiť vy. Za vás to spravia profesionáli. Tým, že budete viditeľný na sociálnej sieti, ktorú denne navštevujú tisíce Slovákov, je väčšia šanca, že sa zákazníci dostanú na web vašej firmy.

Dobrá komunikácia so zákazníkmi

Oddelenie predaja musí disponovať kvalifikovanými pracovníkmi, ktorým nerobí problém komunikovať so zákazníkom. Tým chceme povedať, že na toto pracovné miesto nemôžete vziať len tak bárskoho, najmä nie niekoho, kto nie je prozákaznícky orientovaný a už len na pohľad vám bude jasné, že ho daný typ práce nebaví, resp. nebude baviť. Pri prevážaní tovaru z miesta na miesto prostredníctvom vopred zajednanej nákladnej prepravy vám môže byť jedno, či vodič je komunikatívny, alebo nie je. Dôležité je dosadiť komunikatívneho človeka práve na miesto, kde sa budete stretávať so zákazníkom zoči voči.

Čítať viac:  Bábätko a buldog sa narodili v ten istý deň, správajú sa ako súrodenci a všetko robia spoločne.

Ak váš zamestnanec bude drzý k zákazníkovi, je viac než isté, že sa k vám už zákazník nevráti a čo je horšie, dá vedieť svojim známym, že k vám rozhodne nemajú ísť. Je dôležité, aby ste si vybudovali dobré meno. Jedine tak zvýšite zisk a stanete sa obľúbeným v očiach zákazníkov.

ZDIEĽAŤ NA FACEBOOK
Diskusia. Čo si o tom myslíte?