Ste úspešným podnikateľom, máte vlastné kancelárske priestory a neustále počúvate sťažnosti týkajúce sa vybavenia kancelárskych priestorov? Ak áno, snažte sa nedostatky odstrániť čím skôr. Uvedomte si, že nevhodné vybavenie kancelárskych priestorov výrazne ovplyvňuje nielen váš výkon, ale najmä výkon všetkých vašich zamestnancov. Tieto dôležité veci by však nemali chýbať ani u vás vo vašej kancelárii. Chcete vedieť ktoré?

1. Kvalitné tlačiarne s tonermi

V každej kancelárii by mali byť výkonné tlačiarne s dostatočným množstvom tonerov. Ak ste mali doteraz dobré skúsenosti s cartridgmi Lexmark, kúpte si do kancelárie napríklad aj tieto náplne do tlačiarní. Obchody predávajúce tonery vám ale môžu ponúknuť lepšie, výhodnejšie tonery. Nemusíte sa ale báť, cartridge Lexmark sú dobrou voľbou.

Vybavte svoju kanceláriu dostatočným množstvom tlačiarní a nedovoľte, aby absencia jednej tlačiarne ohrozila vaše podnikateľské aktivity. Pravidelne kontrolujte stav tlačiarní a majte po ruke vždy náhradné nové tonery.

2. Úložný priestor na dokumenty

Podklady na účtovníctvo, faktúry, ale aj obyčajné poznámkové bloky s dôležitými informáciami potrebujete niekde umiestniť, preto už pri zariaďovaní kancelárskeho priestoru myslite na kúpu výrazne väčšieho kancelárskeho nábytku. Do kancelárie umiestnite dostatočné množstvo políc a šuflíkov, ktoré vám umožnia uskladniť všetky potrebné dokumenty. A mimochodom, v šuflíkoch môžete mať uložené aj tonery CE285A, ktoré patria s tonermi značky Lexmark medzi top špičku.

3. Kuchynský kútik

Ak máte kanceláriu ďaleko od vášho bydliska, určite v kancelárii oceníte aj malú kuchynku. Vy ako zamestnávateľ musíte zamestnancom zabezpečiť tekutiny a práve preto vám odporúčame zriadiť si v kancelárii menšiu kuchynku s chladničkou, kávovarom a s pitnou vodou.

Ak zamestnanci dochádzajú z diaľky a stravu im nezabezpečujete, zistite si, či by v kancelárii neuvítali aj mikrovlnku na zohriatie domácej stravy prinesenej v obedári. Ceny menu idú neustále hore a práve preto by zaobstaranie mikrovlniek väčšina zamestnancov možno aj ocenila. Za skúšku nič nedáte. Spýtajte sa svojich zamestnancov a ak bude väčšina za tento návrh, nájdite si na internete lacnú, ale výkonnú mikrovlnku.

Čítať viac:  10 minút jogy každý deň počas 1 mesiaca

Máte toto všetko aj vy vo svojej kancelárii? Ak áno, tak potom je to v poriadku. Ak nie, nečakajte na nič a kúpte všetko potrebné pre zlepšenie pracovných podmienok.

Ak zamestnancom poskytnete dobré podmienky na prácu, núdzu o zamestnancov mať rozhodne nebudete. Nezabúdajte, že zamestnanci sa podieľajú na zisku vašej firmy a čím lepšie podmienky im zabezpečíte, tým viac sa vám bude dariť.


Diskusia: Čo si o tom myslíte?