Mnohí ľudia majú problémy s krvným obehom a týka sa to mužov i žien.

Tieto problémy sú výsledkom rôznych faktorov, no pravdepodobne najväčší vplyv má na to zlý životný štýl a nesprávne stravovanie.

Zdravé stravovanie a fyzická aktivita sú kľúčovými prvkami zdravého režimu a prevencie pred rôznymi chorobami. Je tiež veľmi dôležité naučiť sa zdravým stravovacím návykom a cvičiť na pravidelnej báze.

Nezdravé stravovanie a fyzická nečinnosť negatívne ovplyvňujú krvný obeh, no trpia tým aj ostatné systémy tela. Tuk a škodlivé látky upchávajú cievy, čo spôsobuje zdravotné problémy a má to vplyv na celkový organizmus.

Ak je toto upchatie dlhodobo zanedbávané, tak sa stav môže ešte zhoršiť, čo vedie k vážnejším problémom.

Našťastie sme tu my, aby sme vám poradili, ako sa s týmto problémom vysporiadať. Jedná sa o prirodzenú cestu, formou cvičení. Tieto cvičenia vám nepochybne pomôžu v boji proti zlému krvnému obehu!

  1. Strečing

Pred tým než začnete každé cvičenie, poriadne sa ponaťahujte. To vám pomôže sa zahriať a pripravíte tak svoje svaly na intenzívny tréning. Naťahovanie tiež podporuje krvný obeh a predchádza zraneniam.

  1. Ruky a prsty

Toto je cvičenie, ktoré zahŕňa naťahovanie rúk a prstov. Cvičenie zakončite vytvorením vývrtky. Pre optimálne výsledky a prevenciu pred kŕčmi, robte 10 opakovaní.

  1. Krčné cvičenia

Riaďte sa nasledujúcimi inštrukciami:

  • Pomaly hýbte hlavou
  • Otočte hlavu k pravému ramenu a udržte túto pozíciu niekoľko sekúnd
  • Vráťte sa do pôvodnej pozície
  • Opakujte postup na ľavom ramene
  • Posuňte hlavu smerom nahor a potom dole
  • Cvičenie opakujte 10 krát
  1. Kliky

10 ranných klikov vám zlepší krvný obeh v ramenách.

  1. Tancovanie

Tancovanie udržujte telo aktívne a zmierňuje stres, takže je extrémne užitočné. Nepotrebujete žiadny špecifický druh tanca, postačí každý, ktorý vyžaduje rôzne pohyby tela.

  1. Turistika
Čítať viac:  Úžasná sila: Očistite si pečeň a krvné riečisko skôr, než bude príliš neskoro! (RECEPT)

Aj rekreačná turistika stimuluje krvný obeh a zlepšuje celkový prietok krvi a to najmä v nohách. Vydajte sa aspoň na tri výlety týždenne.

Niektoré z týchto cvičení vám denne zaberú iba 30 minút, takže neváhajte a zlepšite si svoj krvný obeh!


ZDIEĽAŤ NA FACEBOOK
Diskusia. Čo si o tom myslíte?